آثار "محمد دباغ" به گالری کاما می رود

گالری کاما از روز جمعه 11 اسفندماه میزبان آثاری از محمد دباغ می شود.

محمد دباغ در گفتگو با خبرنگار گالری آنلاین هدف خود از ارائه این مجموعه را چنین عنوان کرد: هدفم از این نمایشگاه، به اشتراک گذاری ایده‌ها، احساسات و خلاقیت خود با مخاطبان است. با ایجاد این مجموعه، قصد داشتم تا زاویه دید جدیدی را نسبت به جهان و طبیعت برای مخاطبان ارائه دهم و اوضاع و احوال عاطفی خود را در این آثار بیان کنم.
هدف از این نمایشگاه ایجاد تجربه‌ای جدید و الهام‌بخش برای مخاطبان است که با استفاده از رنگ‌ها، فرم‌ها و سایر عناصر هنری، تجربه‌ای زیبا و منحصر به فرد را فراهم کنم.

این هنرمند فرایند خلق آثار خود را چنین شرح داد: برای خلق آثار خود، فرآیندهای خلاقیتم را شروع کردم. این فرآیند شامل روش‌های مختلفی از جمله بررسی و طراحی صحنه‌ها، استفاده از رنگ‌ها و تکنیک‌های نقاشی متنوع بود و مدت یکسال به طول انجامید.

در این نمایشگاه ۷ اثر از این هنرمند در ابعاد یک و‌ نیم در یک و نیم به نمایش در می آید. هنرمند معتقد است آثار او را نمیتوان در تعریف یک سبک محدود کرد و توضیح میدهد: تلاش می‌کنم با تکنیک شخصی و استفاده از فرم ها، رنگ ها و خطوط، تجربه های بصری و عاطفی متفاوتی برا مخاطبان ایجاد کنم.

همچنین در خلق آثار این مجموعه صرفا تحت تأثیر تفکرات شخصی خود بوده‌ام. هر هنرمندی در خلق آثار خود تحت تأثیر تجربه‌ها، احساسات و دیدگاه‌های شخصی خود قرار می‌گیرد و برای من نیز این کنکاش درونی از جوانی آغاز شد.
از آنجایی که هنر همواره وسیله‌ای بود برای بیان خودم، آزادی ابتکار و اکتشاف درونی ام بوده؛ خود را در هنر پیدا کردم و همواره علاقه زیادی به هنر و ابعاد عمیق تر احساسات و افکار داشتم.

وی در ادامه افزود: سال‌ها تجربه‌ها، تحقیقات و بررسی‌هایم در زمینه هنر و ادبیات، به من کمک کرد تا به شناخت عمیق‌تری از خودم و دنیای اطرافم برسم.
به اعتقاد من شناخت و کنکاش درونی یک سفر پیوسته و بی‌انتهاست که همراه با یادگیری، تجربه‌ها و رشد شخصی همراه است.

بنابراین، جستجو و کنکاش درونی من همچنان در حال ادامه است و همواره در حال تکامل و رشد است. هر روز باز هم برای یافتن معانی و آگاهی‌های جدید تلاش می‌کنم و این سفر برای من هیچگاه پایان نخواهد داشت.

در پایان، از گالری کاما برای ارائه این تجربه‌ها و امکانات تشکر می‌کنم، زیرا با ارائه فضای هنری و امکانات مناسب به هنرمندان، فرصتی مناسب برای ارتباط هنر و مخاطب را فراهم می‌کند.


نمایش آثار این هنرمند تا 16 اسفندماه ادامه خواهد داشت و علاقمندان جهت بازدید از آثار می توانند در روز افتتاحیه از ساعت 17 الی 21 و در روزهای عادی از ساعت 14 الی 20 به نشانی جردن، خیابان دیدار شمالی، کوچه کیش شرقی، پلاک ۲۰، طبقه اول مراجعه نمایند.

گفتنی است؛ گالری روزهای شنبه تعطیل است.


logo-samandehi